کرم پودر مات برای چه کسانی مناسب است؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


کرم پودر مات یکی از انواع خانواده کرم پودر است که طرفدارانی دارد. این کرم پودرها خواص منحصر به فرد خود را دارند که در نهایت پوست شما را زیبا و یکدست می کند. وقتی می خواهید کرم پودر بخرید باید فاکتورهای زیادی را در مورد این انتخاب در نظر بگیرید. زیرا انتخاب بین مدل های مختلف و برندهای مختلف کمی سخت است. به همین منظور تصمیم گرفتیم شما را با ویژگی های کرم پودرهای مات و کاربرد آن در این زمینه آشنا کنیم.

کرم پودر مات چیست؟

کرم پودر مات یا کرم پودر مخملی یکی از انواع کرم پودرهای موجود در بازار است که ظاهری یکدست، زیبا و در عین حال مات به پوست می بخشد. آیا می دانید چه کسانی از این نوع کرم پودر استفاده می کنند؟ به طور کلی اکثر افرادی که پوست چرب یا مختلط دارند از کرم پودرهای مات استفاده می کنند. زیرا این کرم ها و پودرها چربی اضافی به پوست اضافه نمی کنند و برعکس چربی اضافی روی پوست را کاهش می دهند. فرمول این کرم پودرها در برابر چربی اضافی پوست مقاومت بیشتری دارد و ماندگاری بیشتری دارد. بنابراین استفاده از کرم پودرهای معمولی برای پوست های چرب توصیه نمی شود. زیرا روی این نوع پوست ماندگاری زیادی ندارند. حال که با این کرم پودرهای مخملی آشنا شدید، بهتر است ویژگی ها و مزایای استفاده از آن را بررسی کنید. با ما بمان.

استفاده از کرم پودر مات چه ویژگی ها و مزایایی دارد؟

همانطور که در فصل قبل اشاره کردیم اکثر افرادی که از کرم پودرهای مات کننده و مخملی استفاده می کنند پوست چرب و مخملی دارند. حال بهتر است بدانید این نوع کرم پودرها چه مزایا و خواصی برای این افراد دارند؟

بافت سبک

یکی از مهم ترین ویژگی های پودر مات، بافت سبک و کرمی آن است. البته افرادی که پوست چرب دارند نمی توانند از کرم پودر سنگین استفاده کنند. زیرا این کرم پودرها در زیبایی پوست اختلال ایجاد می کنند. بنابراین سبک بودن کرم پودر بسیار مهم است. علاوه بر این، بافت سبک کرم از پوسته پوسته شدن و پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می کند.

چربی جذب می شود

یکی دیگر از مزایای کرم پودر مخملی و مات این است که اجازه نمی دهد چربی از سطح پوست خارج شود. اگر متوجه شده باشید، افرادی که پوست چرب دارند همیشه از این مشکل شکایت دارند. زیرا روغن در سطح پوست آنها جمع می شود و پوست را براق و چرب می کند. در نتیجه در صورت استفاده از کرم پودر پس از مدت بسیار کوتاهی از روی پوست پاک می شود و یا ظاهر بسیار بدی به پوست می دهد. در صورت استفاده از لوسیون، ترشح سبوم کنترل شده و سبوم جذب پوست می شود.

به افزایش ماندگاری آرایش صورت کمک می کند

یکی دیگر از ویژگی های مهم کرم پودر مات حفظ و تثبیت آرایش برای مدت طولانی است. فرمول خاص این نوع کرم پودر، آرایش را به راحتی از روی پوست پاک نمی کند و اگر وقت ندارید آرایش خود را تجدید کنید، می توانید تصور کنید که با استفاده از این کرم پودر، آرایش تاپ شما برای مدت طولانی باقی می ماند. ساعت طولانی و راحت است

مقاوم در برابر حرارت و عرق

بسیاری از افرادی که پوست چرب دارند معمولا در ناحیه صورت احساس گرما می کنند و زیاد عرق می کنند. بنابراین، آرایش آنها به سرعت خراب می شود. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید می توانید از کرم پودرهای مات استفاده کنید. زیرا این کرم پودرها بسیار مقاوم در برابر حرارت و عرق هستند و به سرعت از روی پوست پاک نمی شوند.

خاصیت ضد آفتاب دارد

یکی از مهمترین موارد و فواید استفاده از این نوع کرم پودر، محافظت از پوست شما در برابر نور خورشید و اثرات مضر آن است. زیرا این نوع کرم پودرها حاوی ضد آفتاب هستند. بنابراین با استفاده از آن می توانید از زیبایی پوست و سلامت آن حمایت کنید.

به بستن منافذ باز کمک کنید

بد نیست بدانید کمک به باز شدن منافذ پوست از دیگر ویژگی های کرم پودرها است. افرادی که پوست چرب دارند منافذ بسیار باز دارند. پس از آن همیشه هیچ ترشح چربی اضافی و صافی و یکنواختی پوست وجود نخواهد داشت. پس باید گفت که کمک به بستن منافذ باز پوست برای این افراد سود زیادی دارد. زیرا پس از آن سلامت و زیبایی پوست.

پوست کدر

نکته بعدی که از نام این کرم پودرها مشخص است اندازه گیری آن است. کسانی که پوست چرب و مختلط دارند اغلب از این موضوع شکایت دارند و ناراضی هستند. به همین دلیل می توان گفت کرم پودری که خاصیت ترکیب کنندگی دارد و پوست را روشن نمی کند، بهترین محصول برای این نوع پوست ها محسوب می شود.

در انتخاب و خرید کرم های پوست مات به این عوامل توجه کنید

حال که با ویژگی ها و فواید این کرم پودر آشنا شدید، خوب است نکات مهمی را در خصوص خرید کرم پودر مات ذکر کنید. اگر قصد خرید کرم پودر مات را دارید حتما نوع پوستتان چرب یا مختلط باشد زیرا فرمول این نوع کرم پودر برای پوست های چرب طراحی شده است و اگر برای پوست های خشک استفاده شود قطعا باعث آسیب پوست می شود. . در انتخاب رنگ کرم پودر بسیار دقت کنید بهتر است سازگارترین رنگ را با پوست خود انتخاب کنید تا آرایش شما مصنوعی به نظر نرسد. پودر را با دست تست نکنید زیرا رنگ دست ها با رنگ صورت متفاوت است بهترین راه برای بدست آوردن پودر مناسب این است که کرم پودر را روی فک تست کنید.


رفرنس: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-از-نظر-پزشکان/





:: بازدید از این مطلب : 755
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اخبار رسمی
ت : پنج شنبه 13 مهر 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');